VISUAALNE IDENTITEET & VEEBILEHT
Rehvimuster
TUTVUSTUS
Täielik värskendus

Rehvimuster OÜ on teenindanud kliente alates aastast 1998. Nad on spetsialiseerinud uute ja kasutatud rehvide müügile, parandusele, vahetusele ja hoiustamisele.

LAHENDUS

Rehvimuster on tegutsenud üle 20 aasta. Neil oli logo ja veebisait, kuid see oli aegunud.

Nende uus logo on loodud selleks, et väljendada brändi pühendumust pakkuda oma klientidele kvaliteetseid rehvitooteid ja teenuseid. Logol on rehv ja julge tüpograafia, mis annavad märku brändi keskendumisest jõudlusele ja töökindlusele. Logos kasutatavad värvid peaksid peegeldama kaubamärgi mainet ja väärtusi, nagu usaldusväärsus, asjatundlikkus ja töökindlus. Uus logo on brändi tuntuse ja klientide lojaalsuse suurendamise oluline osa. Logo on lihtne, meeldejääv ja kergesti äratuntav ning edastab sihtrühmale tõhusalt brändi identiteeti ja missiooni.

KONTAKT

Leiame ka Teile lahenduse

marketing@mrh.ee

muinasjutu mets

Meie teised projektid