TUTVUSTUS
Algusest peale
Kellarihm oli meie enda loodud turunduse katseplatvorm. Me lõime kellarihma aastal 2021 ja alustasime kellarihmade müügiga. Pood oli saadaval ainult Eestis. Esimesel kuul oli fookuses loodud epoe otsingumootoritele optimeerimine. Ilma ühegi reklaamita suutsime teha käivet enam kui 1k€ eest.
LAHENDUS
Eesmärk oli luua meie kellarihmade e-poele ainulaadne ja meeldejääv brändiidentiteet, mis eristub konkurentsitihedal turul. Suunasime brändi tarbijatele, kes hindavad oma kellarihmade kvaliteeti, stiili ja funktsionaalsust.
Meie arendusprotsess algas turu ja nõuete mõistmisest, millele järgnes intuitiivse ja tundliku kasutajaliidese kujundamine. Meie meeskond kasutas kiire, turvalise ja skaleeritava platvormi tagamiseks uusimaid tehnoloogiaid ja raamistikke. Tänu sellistele funktsioonidele nagu kasutajasõbralik taustaprogramm, integratsioon maksete lüüsidega ja reaalajas tellimuste jälgimine, ehitas meie meeskond e-poe, mis on nii funktsionaalne kui ka hõlpsasti hallatav.